دنیای زیبای من ... !

لطفا به روز باشید !

دنیای زیبای من ... !

لطفا به روز باشید !

30 درصد از تماشاگران جام جهانی برای مشاهده ی بازی ها برنامه ریزی دارند !

19 ژوئن ، وبسایت فون آرنا در مطلبی به بررسی آمار و ارقام به دست آمده از دو نظرسنجی سامسونگ ، پیرامون جام جهانی پرداخت . عنوان های این دو نظرسنجی "شما چگونه مسابقات جام جهانی را دنبال می کنید؟!" و "آیا شما برای مشاهده ی مسابقات جام جهانی برنامه ریزی دارید ؟!" بود که حدود 2 هزار نفر در آنها شرکت کردند . 

اما نتایج این نظرسنجی در نوع خود جالب است !  ابتدا نگاهی اجمالی به نتایج نظرسنجی شماره ی یک تحت عنوان "شما چگونه مسابقات جام جهانی را دنبال می کنید ؟!" می پردازیم : 

- 41% افراد مسابقات را در خانه و به همراه خانواده ی خود تماشا می کنند ! 

- 18% در خانه و به همراه دوستان و آشنایان ! 

- 12% مردم هم برای تماشای بازی ها به ورزشگاه می روند ! 

- 23% باقیمانده ، افراد جالبی هستند ! آن ها بازی ها را به تنهایی تماشا می کنند و از تماشای بازی ها به صورت گروهی ، همراه با افراد فامیل و دوستان اعلام بی زاری کرده اند ! 

نمودار زیر نیز گویای همین آمار می باشد : 


اما نوبتی هم که باشد نوبت نظر سنجی شماره ی دو با عنوان "آیا شما برای مشاهده ی مسابقات جام جهانی برنامه ریزی دارید ؟!" است : 

- حدود 30% افراد برای برنامه ریزی و مشاهده ی بازی های مورد نظرشان  از اپلیکیشن های مخصوص جام جهانی در گجت خود استفاده می کنند . 

- در حدود نیمی از افراد ( حدود 44% ) هیچ برنامه ای در این خصوص ندارند ! 

- و در پایان ، این نظرسنجی مشخص کرد که 26% افراد بازی های مورد علاقه شان را ضبط و در فرصتی مناسب تماشا می کنند . این دسته از افراد بیش تر کارمندان دولتی بودند ! 

جالب است بدانید انگلیس - تیمی که سامسونگ در جام جهانی حامی مالی آن است - در دو بازی اول خود در مرحله ی مقدماتی متحمل شکست شده است و همین موضوع این تیم را در خطر سقوط قرار داده است !  

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.