دنیای زیبای من ... !

لطفا به روز باشید !

دنیای زیبای من ... !

لطفا به روز باشید !

سفر به دور دنیا در یک چشم به هم زدن : معرفی و دانلود 3 اپلیکیشن اندرویدی برای کاوش در جهان ! ( قسمت اول )

به کمک این سه اپ هر جا که نشسته اید می توانید به دور دنیا سفر و از مناظر زیبا دیدن کنید !

 به شخصه دیدن مکان های جدید ، ملاقات با افراد دیگر و یا یادگیری اطلاعاتی درباره آداب و رسوم مردم دیگر کشورها را آن هم با نصب چند اپ کم حجم دوست دارم ! اگر شما هم چنین نظری دارید پس با من همراه باشید .

 1- Trover : این اپلیکیشن از هر لحاظ فوق العاده می باشد . در این اپ می توانید خاطرات مربوط به سفرهایتان را با دوستانتان به اشتراک گذارید و تصاویر مکان های دیدنی هر کشوری را در کنار آدرس و محل دقیق آن ها روی نقشه مشاهده کنید !

شما می توانید آن را برای ios یا اندروید دانلود نمایید .

اپلیکیشن سفر به دور دنیا ! 

2-Triposo : در صورتی که این اپ را بر روی گجت خود داشته باشید ، یک راهنمای مصور از جهان را دراختیار خواهید داشت! کافیست نام شهر یا کشور مورد نظر خود را در اختیار این اپلیکیشن بگذارید ، Triposo هم اطلاعات دقیقی درباره ی آن شهر یا کشور در اختیار شما می گذارد .

با توجه به این که استفاده از گوگل پلی برای ایرانیان آزاد شد ، شما می توانید این اپلیکیشن را از گوگل پلی و یا اپ استور اپل دانلود نمایید . 

راهنمای سفر

3-Explore : اگر به محیط زیست و حیات وحش علاقه مند هستید این اپلیکیشن گزینه ی مناسبی برای شما خواهد بود ! کاری که Explore می کند آن است که اطلاعات دقیق و جامعی درباره ی حیات وحش هر کشور در اختیارتان می گذارد . 

Explore را برای ios یا اندروید دانلود نمایید .

اپلیکیشن راهنمای سفر اندروید  

منتظر قسمت های بعدی و معرفی اپلیکیشن های دیگه باشین ! اگه میخواین مطالب بعدی رو دریافت کنید در خبرنامه وبلاگ عضو بشید . 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.