دنیای زیبای من ... !

لطفا به روز باشید !

دنیای زیبای من ... !

لطفا به روز باشید !

سفر به دور دنیا در یک چشم به هم زدن : معرفی و دانلود 3 اپلیکیشن برای کاوش در جهان ! (قسمت دوم)

چند روز پیش در مطلبی به معرفی سه تا از بهترین اپلیکیشن های موجود برای آشنایی با فرهنگ ، آداب و رسوم ، مکان های دیدنی و دیگر مشخصات کشورها پرداختم ! امروز میخوام سه تا دیگه از این نرم افزار ها رو معرفی کنم . 

در این مطلب من نظر شخصیم رو به اشتراک میزارم و امیدوارم شما هم تجربه ی شخصیتون رو با ما ;) 

1-History Here : خوبی این نرم افزار اینه که هم نسخه ی اندروید داره و هم نسخه ی ios . از این جهت چه آی فون ، آی پد ، ... داشته باشین و چه یه اسمارت فونِ اندرویدی بازم کارتون رو راه میندازه ( نه بابا :| ) 

درواقع این نرم افزار یه بانک اطلاعاتی فوق العادس که شامل عکس ، فیلم و یه سری نقشه ی چی پی اس میشه .  همونطور که گفتم میتونید این نرم افزار رو برای اندروید یا آی او اس دانلود کنید ... . 

2-Nasa : تا این جای کار 4 تا اپلیکیشنی که به شما معرفی کردم بیش تر به زمین ربط داشت تا به فضا ! اما اپ ناسا کمکتون میکنمه تا عکس های فضایی  ، اطلاعاتی درباره ی اجسام فضایی (سیاره ها ، قمرها ، سیارک ها و .... دیگه ;)) و اخبار آخرین ماموریت های ناسا رو دنبال کنین ! پَ همین الان اون رو برای اندروید یا آی او اس دانلود کنید ! 

3-Google Earth : هممون گوگل رو به عنوان یه غول قبول داریم ! گوگل ارث یکی از اون سرویس های گوگله که باید حتما امتحانش کنید ! تو این اپلیکیشن می تونید به هر نقطه ای از زمین - از جلو در خونتون گرفته تا خود سحرای آفریقا ! - سفر کنید :) 

برای اندروید یا ios دانلود کنید ! 


پ . ن : خودم به شخصه از وبلاگ هایی که چند روز آپ نمیکنن و بعد میان معذرت خواهی می کنن متنفرم ! در یک سال ممکنه هزار بار در گذاشتن مطالبتون وقفه بیوفته و اگه قرار باشه به خاطر هر باری که آپ نمی کنین معذرت خواهی کنید که دیگه هیچی :|

این چن روزه به خاطر یه سری مشغله های کوچولو کوچولو نتونستم آپ کنم ! به قوله یارو گفتنی که قطره قطره جمع گردد... مشغله های کوچیکم جمع شدن و تبدیل شده بودن به کلی کار ! البته خرابی سرور بلاگ اسکای هم بی تاثیر نبودو کلا همه ی عوامل دست به دست هم دادن که نتونم مطلب جدید رو بزارم . امیدوارم این مطلب نظرتون رو جلب کرده باشه و عذرخواهیم رو هم بپذیرین ;) بی ثبرانه منتظر نظراتتون هستم .... یاعلی ! 

 

نظرات 1 + ارسال نظر

دور دنیا !
ساک پارچه ای نیاز ندارید

نه ممنون ;)
خخخ !

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.