دنیای زیبای من ... !

لطفا به روز باشید !

دنیای زیبای من ... !

لطفا به روز باشید !

مجله اپلیکیشنی دنیای زیبای من متولد شد !


در دنیای زیبام سعی میکنم هرازگاهی چند تا اپلیکیشن برای اندروید یا ای او اس معرفی کنم . با خودم گفتم اگه این روند به صورت منظم تری باشه هم برای خودم بهتره و هم برای شما ! و به همین دلیل بخشی با عنوان "مجله اپلیکیشنی" رو به وبلاگم اضافه کردم . 

اما موضوع مطالب این بخش چیه ؟ 

در این بخش سعی میکنم تعدادی از اپلیکیشن های برتر اندروید و آی او اس رو خدمتتون معرفی کنم . تلاش می کنم نرم افزارهایی که معرفی میکنم کاربردی ، جدید و در موضوعات مختلف باشه :)

این مجله هر چند وقت یکبار منتشر میشه ؟! 

سعیم بر اینه که هر هفته یه بار ;) 

شما چه جوری میتونین به من کمک کنید :| ؟

ممنون میشم اپلیکیشن هایی رو که خودتون اونها رو امتحان کردید و یا میشناسین رو بهمون معرفی کنین تا ما هم اون رو در مجله معرفی کنیم !

پس منتظر اولین قسمت مجلمون باشین ! 


نظرات 1 + ارسال نظر

نشستم به انتظار غروب تا یک دل سیر گریه کنم ، شاید کمی آرام شوم ، غروب آمد و بغض سد راه اشکهایم ، شب شد و هنوز نشکسته شیشه غمهایم، .......................................... مینویسم از غم و دردم شاید آروم بشه درد درونم ، رویاهام بر باد رفته اما قلم نوشتن نه. در پناه حق...

بسیار زیبا بود ... ممنون از حضورت !
چه وبلاگ باحالی داری !

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.